Forum Drachenzwinge
www.drachenzwinge.de
Teamspeakserver TS 3: drachenzwinge.de:9987
Forum Drachenzwinge
Bitte loggen sie sich ein oder registrieren sie sich.

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Erweiterte Suche  
Seiten: [1]   Nach unten

Autor Thema: Chronicles of Darkness und Hellfrost Bundles bei Bundle of Holding  (Gelesen 2085 mal)

Yariloira

• Drachenritter
  • Kaiserdrache
  • *
  • Die will nur spielen...
  • 17. Januar 2018, 01:29:28

Moin zusammen!

Es gibt mehrere interessante Rollenspiel Bundles von Bundle of Holding:

1) CHRONICLES OF DARKNESS bis zum 22.01.18
"Adventurer! This Chronicles of Darkness Bundle brings you the 2004 First Edition World of Darkness tabletop roleplaying game from White Wolf Game Studio, together with much of its "blue book" line. These supplements support and underpin all the Storytelling System games in the Chronicles series, including Vampire: The Requiem, Werewolf: The Forsaken, Mage: The Awakening, and others. And by itself, this bargain-priced collection gives everything you need for a complete chronicle of dark mystery in the "new World of Darkness.""
hier gucken

2) HELLFROST ESSENTIALS bis zum 29.01.18
"Adventurer! Our fellowship of Triple Aces has revived and revamped the September 2015 Hellfrost Essentials Bundle, one of two offers now in progress featuring Hellfrost, the epic fantasy tabletop roleplaying campaign set in a frozen land where winter threatens the world. Published by Triple Ace Games, Hellfrost is one of the most admired and popular settings created for Pinnacle Entertainment's bestselling Savage Worlds RPG rules. If you're new to the setting, start here: With three new supplements added for this revival, the Essentials collection gives you everything you need -- now more than ever! -- for a complete campaign in the ice-bound landscape of Rassilon. (And if you purchased this offer during its original September 2015 run, you get the new additions automatically!)"
Hellfrost Essentials

3) HELLFROST ATLAS bis zum 29.01.18
"Stop, adventurer! This Hellfrost Atlas is the second of two offers featuring Hellfrost, the epic fantasy Savage Worlds tabletop roleplaying campaign setting from Triple Ace Games. If you don't already have our Hellfrost Essentials collection with the core rulebooks and early supplements, start there first! Then return here for this all-new companion collection that expands the frozen landscape of Rassilon with the fabulous Atlas of the Frozen North and other titles funded in Triple Ace's July 2014 Kickstarter campaign."
Hellfrost Atlas

« Letzte Änderung: 17. Januar 2018, 19:23:59 von Yariloira »
Das bin ich - müsste mal aktualisiert werden...
Storyteller: 83% - Method Actor: 71% - Tactician: 67% - Power Gamer: 58% - Casual Gamer: 50% - Butt-Kicker: 25%

Thingdor

• Spielleiter
  • Königsdrache
  • Zwerg
  • 17. Januar 2018, 17:04:45
Re: Chronicles of Darkness und Hellfrost Bundles bei Bundle of Holding
« Antwort #1 am: 17. Januar 2018, 17:04:45 »

Bei Punkt 3 sollte es Hellfrost Atlas sein. :>
Aber danke fürs Anmerken. Beides tolle Systeme!
*versteckt sich wieder*
“Ein kleiner Schritt für einen Menschen, ein großer Schritt für einen Zwergen.”
― Gotrek Armstrong, erster Zwerg auf dem Mond.

Yariloira

• Drachenritter
  • Kaiserdrache
  • *
  • Die will nur spielen...
  • 17. Januar 2018, 19:24:39
« Antwort #2 am: 17. Januar 2018, 19:24:39 »

Danke. Ist korrigiert.

Würdest du also die Bundles empfehlen?
Das bin ich - müsste mal aktualisiert werden...
Storyteller: 83% - Method Actor: 71% - Tactician: 67% - Power Gamer: 58% - Casual Gamer: 50% - Butt-Kicker: 25%

Thingdor

• Spielleiter
  • Königsdrache
  • Zwerg
  • 18. Januar 2018, 12:35:24
« Antwort #3 am: 18. Januar 2018, 12:35:24 »

CWoD/nWoD alleine find ich persönlich n tolles System. Alleine macht es aber meiner Meinung nach nicht viel her, aber dafür hat man noch jede Menge andere Bücher der anderen Fraktionen (Mages, Vamps, Werwölfe etc). 

Hellfrost find ich selbst sehr spannend. Ich bin jemand der vom Winter/Eis fasziniert ist, entspreched ist das genau was für mich. Recht regelarm wie man es von Savage World Settings kennt, umso mehr raum für Atmosphäre und Rollenspiel.
“Ein kleiner Schritt für einen Menschen, ein großer Schritt für einen Zwergen.”
― Gotrek Armstrong, erster Zwerg auf dem Mond.
Seiten: [1]   Nach oben

Drachenzwinge von Arne Nax - Impressum - Datenschutz

Seite erstellt in 0.088 Sekunden mit 22 Abfragen.